Тема. «Інструктаж
з БЖД».Екскурсія №2. Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в
природному угрупованні.
Мета: конкретизувати знання учнів про
різноманітність рослин і тварин природних угруповань свого краю, особливості їх
складу, місць зростання, проживання та поширення; сформувати уявлення про
взаємодію і взаємовплив організмів в екосистемах; розвивати логічне мислення
учнів, їх уміння і навички описувати, замальовувати, фотографувати різні
об’єкти, розвивати світогляд та ерудицію школярів; виховувати самостійність,
спостережливість, любов до природи свого краю.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Хід екскурсії
1. Інструктаж з БЖД ( ви будете мандрувать самі, або з кимось із дорослих, але правила безпеки треба виконувати)
2. Ознайомлення з маршрутним
листом.
Зупинка 1 Поле.
а) Роздивитись, які
рослини ростуть у полі і
які проживають тварини. Заповнити таблицю.
Культурні
рослини
|
Дикорослі
рослини
|
Тварини
|
|
|
|
б) Яких рослин у даному
угрупованні більше: культурних чи дикорослих?
в) Скласти ланцюг живлення в даному угрупованні.
Зупинка 2. Сад.
а) Описати рослини і тварин даного угруповання.
б) Скласти ланцюг живлення в даному угрупованні.
в) Порівняти екологічні
угруповання. В яких екосистемах видовий склад організмів більший? Чому?
г) Як рослини і тварини впливають на існування
один одного?Що можна зробити для збереження видового
різноманіття різних угруповань?
д) Намалювати плакат
«Збережемо все живе!»
Звіт надати на оцінку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий