«РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН СВОГО КРАЮ»
Мета: поглибити і розширити знання учнів про тваринний світ нашої місцевості, розвивати вміння проводити еколого-біологічні дослідження, використовуючи для цього різні методи, прищеплювати любов і відповідальне ставлення до рідної природи, продовжувати розвивати і формувати екологічне і синтетичне мислення.
1. Теоретична частина (емпіричні дослідження)
1.1 Пригадай які групи тварин ми вивчали. За потребою використай підручник, зошит.
1.2 Зпираючись на власний життєвий досвід та отримані знання пригадай, з якими тваринами ти зустрічався у нашій місцевості.
1.3 Проаналізуй матеріали підручника, зошита і поміркуй, які ще тварини можуть населяти наш край.
1.4 На основі власних теоретичних досліджень і припущень склади орієнтовний список тварин, що мешкають в нашій місцевості. (табл.. №1)
Таблиця №1.
Систематична група (тип, клас)
|
Тварини
|
2. Практична частина (практичні дослідження у природі під час колективної екскурсії, групової та індивідуальної роботи на місцевості)
2.1 Перевір достовірність власних, теоретичних досліджень:
2.1.1. Уважно роздивись довкола. Яких тварин ти помітив? В ході своїх спостережень складай їх список. Якщо назву тварини не знаєш, скористайся відповідним визначником.
2.1.2 Визнач наявність тварин за наслідками їх життєдіяльності, отримані данні занеси у таблицю №2
Таблиця №2.
Тварини, визначені візуально
|
Тварини, визначені за наслідками життєдіяльності
| |
Назва тварини
|
Наслідок, за яким визначив
| |
3. Теоретична частина
3.1 Порівняй списки тварин, складені під час теоретичних досліджень та практичних спостережень. Який з них більший? Чому?
3.2 Що потрібно, щоб уточнити і доповнити списки? Які методи і прилади необхідно використати для цього?
3.3* Використавши необхідні методи і прилади заверши дослідження.
3.4* Перевір і уточни список тварин нашої місцевості.
3.5* Разом з друзями створи електронний альбом тварин нашої місцевості.
3.6* Проаналізуй «Червону книгу України». Визнач види, які є рідкісними та потребують охорони. Вивчи їх біологію та екологію. Поміркуй, який внесок можеш зробити ти для того, щоб вони не зникли. Склади план своїх дій.
3.7 Занотуй свої враження і пропозиції від проробленої роботи
Комментариев нет:
Отправить комментарий